Toyota 8FBET16 til salg - Tyskland

Pris ekskl. moms
65.439 DKK
8.800 EUR
Pris ekskl. moms
65.439 DKK
8.800 EUR
GRUNDLÆGGENDE INFORMATIONER
ProduktgruppeEl gaffeltrucks
Mærke / modelToyota 8FBET16
Årgang2013
Driftstimer8.652 h
Land
Mascus ID464F3B5B
PRISSÆTTELSE
Vælg valuta
Pris ekskl. moms65.439 DKK  (8.800 EUR)
Moms (19%)12.433 DKK
Pris inkl. moms77.872 DKK  (10.472 EUR)
DETALJER
Lager nr.22DD171715599
Generel tilstand (1-5), 1=dårligst - 5=bedst
Maksimal løftekapacitet1.600 kg
Afstand af tyngdepunkt500
mm
Løftehøjde3.300 mm
Friløft1.500 mm
Byggehøjde2.200 mm
LøftemastDuplex
Gaffellængde1.200 mm
KabineLukket
DæktypeSuper elastisk
MotorElectric
Transportmål (LxBxH)0 x 0 x 2200
mm
Resterende fordæk60 - 80%
Resterende bagdæk40 - 60%
TilbehørSeitenschieber, 3. Ventil, Arbeitsscheinwerfer hinten, Arbeitsscheinwerfer vorn, Dachabdeckung, Frontscheibe, Vollfreihub,

Richter & Friedewald GmbH

  • +49 ...VIS
    Henvis til Mascus når sælger kontaktes
Skriv til sælger

Sælgers Efter/For Navn

  • MICHAEL RICHTER

    Richter & Friedewald GmbH
    • +49 ...VIS
      Henvis til Mascus når sælger kontaktes
    • +49 ...VIS
      Henvis til Mascus når sælger kontaktes
    • Sprog: Engelsk, Tysk
    • Raiffeisenstraße 28, 59757 Arnsberg, Tyskland

Firma

RICHTER & FRIEDEWALD GMBH
11
ANTAL ÅR AKTIV PÅ MASCUS

Relaterede mærker

MærkeAntal annoncer
Linde4379
Toyota1959
Still1694
Hyster1518
Caterpillar1297

Mascus kan du finde Toyota 8FBET16 el gaffeltrucks. Prisen på denne Toyota 8FBET16 er 65.439 kr. og den er produceret i 2013. Denne maskine er placeret i - Tyskland. På Mascus.dk kan du finde Toyota 8FBET16 og andre el gaffeltrucks modeller. Detaljer - Lager nr.: 22DD171715599, Driftstimer: 8.652 h, Generel tilstand (1-5), 1=dårligst - 5=bedst: 3, Maksimal løftekapacitet: 1.600 kg, Afstand af tyngdepunkt: 500 mm, Løftehøjde: 3.300 mm, Friløft: 1.500 mm, Byggehøjde: 2.200 mm, Løftemast: Duplex, Gaffellængde: 1.200 mm, Kabine: Lukket, Dæktype: Super elastisk, Motor: Electric, Transportmål (LxBxH): 0 x 0 x 2200 mm, Resterende fordæk: 60 - 80% %, Resterende bagdæk: 40 - 60% %