RB iconIP iconMPE iconRBAS iconRouse icon

Alle mærker. Nyt liv til batterier. Regenerering a

Pris ekskl. moms

FavoriteFavorit
shareDel
Save searchGem søgning
report adAnmeld som mistænksom annonce

INFO

Produktgruppe
El gaffeltrucks
Mærke / model
Alle mærker. Nyt liv til batterier. Regenerering a
Maskinplacering
7860
Land
Danmark
Mascus ID
9F68E3A2

PRISSÆTTELSE

Vælg valuta

DETALJER

Øvrige oplysninger
Regenering af batterier til gaffeltrucks og andet med batterier. (Ikke Li-Ion) Er jeres batteri på truck, stabler, sideloader, reachtruck eller andet ved at trænge til at blive frisket op? Det er ALDRIG for tidligt at få regenereret jeres batteri, er det f.eks. 3-4 år gammelt og nede på ca. 60-65% restkapacitet, kan jeg i de fleste tilfælde få det op på over 90% restkapacitet. I nogle tilfælde kan et velholdt batteri komme op på 98% af kapaciteten, i forhold til da det var helt nyt. Er batteriet 10 år gammelt eller mere, er det ved at være udtjent. Dette er normaltvis lig med udskiftning af batteriet, det er en dyr omgang som i mange tilfælde betyder trucken ikke kan bære en økonomisk udgift i denne størrelse. Mange kan nøjes med et batteri med 30-40-50% restkapacitet. Dette er i mange tilfælde opnåeligt med en regenerering. Det skal dog påpeges, maskinen kan IKKE udføre mirakler. Der kan derfor ikke arbejdes på batterier som er mekanisk defekte.: Er dit batteri kortsluttet i 1 eller flere celler, skal de skiftes. (Dette kan jeg gøre efter regenerering) Er batteriet svulmet op ved polerne, er der ofte ikke meget håb. Og er cellekassen (plastdelen) revnet, er cellen defekt. Har man derimod et batteri som syner i fin stand, men ikke vil tage imod strøm, kan der være tale om batteriet er dybt afladet. Dette er ofte fordi batteriet ikke har været opladet i en længere periode. Denne maskine kan "vække" batteriet og få det regenereret så det bliver brugbart igen, og fremover vil tage imod strøm fra jeres egen lader. Maskinen kan stilles på jeres fabrik eller lign. så der kommer mindst mulige omkostninger til transport. Maskinen kræver 40 A sikring. Der kan i nogle tilfælde være mulighed for at få batteriet regenereret weekenden over, så trucken står stille, kortest muligt. Er der tale om stablere, kan det være billigst at fragte dem hertil med fragtmand. Har I ikke strøm nok, kan batteri eller truck fragtes hertil (7860 Spøttrup) og jeg kan arbejde på batteriet herfra. Ring for at få en pris. Har I flere trucks kommer jeg gerne og arbejder på flere i træk, så hele maskinparken kommer op at køre længst muligt pr. opladning. Eksempler på batterier som indtil nu er regenereret.: 48V 600Ah Årgang 2010. Restkapacitet: Før: 51% Efter: 72% Sidder i 1,8 tons eltruck. 48V 625Ah Årgang 2010. Ville ikke lade, og 2 celler var kortsluttet. De gamle celler kom på 32% + 2 nye celler. (Alternativ var et komplet nyt batteri) 80V 1550Ah Årgang 2014. Restkapacitet: Før: 50% Efter 82% Sidder i 6 tons eltruck. 24V 230Ah Årgang 2014. Ville ikke tage imod strøm pga. dyb afladning. Efter: 83%Vis mere

RAMO ApS

Knastvej 3 7860 Spøttrup Midtjylland Danmark
10
Antal år på Mascus
Følg denne forhandler